Energin flödar

Idag vet jag inte vad som tagit till mig, men dagar som dessa gäller det att ta tillvara på :D
 
Dagens frukost - Älskade Afilen :D ala naturell!
 
7.15 vaknade jag, låg o drog mig en kvart sen va det dax att sticka iväg till min Barnmorska för ännu ett blodprov.
Fick även lyssna på litens hjärta när jag va där, och det var skönt o veta han var tillbaka på 150/min, sitt vanliga esse helt enkelt.
 
Kom hem o snurrade ihop deg till Vaniljbullar som var klara vid 11 tiden. Hela 60 bullar blev det idag, får se hur länge dem håller, jag har redan klämt i mig fyra :-O
 
 
Sitter fin i både mammas o bebis mage ;)
 
 
Sen försökte jag vila middag, gick sådär. Läste lite ur boken om förlossning o blev ytterligare snäppet klokare ;D
 
Sen fixade jag lunch o fika små städade köket på sånna ställen man annars "glömmer" ex. lådan under spisen där man har plåtarna :D Känns bra att du numera är fint igen :D
 
Sen drog jag in till stan för lite shopping till familjen :) Då fick jag med mig detta hem, o titta noga, inte ett enda plagg till lillebror minsann.. Ganska stolt då jag ändå stod o drog i fleeeera olika plagg hehe. Handlade det som faktiskt behövdes till oss andra nu :)
 
 
 
 
+ en t-shirt
 
 
 
Och till mig :D
Diggar väl inte dessa byxorna grymt mycket, men väldigt sköna svala och gravid vänliga ;) Allt jag bryr mig om för tillfället!
 
Fick sen håret klippt :D Vilken lyx. Att det kan göra så mycket o frissa till topparna, helt fantastiskt. Måste säga jag har grymt blond hår som sköter sig själv o inte behöver någon underhållning alls. Dock inne på förändrig fortfarande, men det får vi ta sen.
 
 
Fick köpt förvaring till skötbordet dock :D Blöjorna är ju bara så grymt små o söta hihi tänk de ska täcka hans lille rumpa :D 
 
Just nu h¨ller jag på med en hel ungsbakad kyckling :D mumsfillibabba.
 
Ikväll köra jag nog in mig i Älsklings famn o slumrar till film :) Jag kommer sova gott!!
 
Fantastiskt dag
 
 


Kommentarer
Belovely

Vad fint du gjort med skötbordet och så organiserat:) jag ska försöka hitta nån billig blöjhållare.
Vad heter den appen med magbilden du har ovan? Den va väldigt cool :)

Svar: Ja det blev faktiskt riktigt bra tycker jag :) Tänkte oxå hitta något som man kan hänga längs sidan så man slipper bocka sig så långt ner. Den appen heter My Baby - Finns coola bilder och text m.m.
Johanna

2013-05-10 @ 18:51:24
URL: http://belovely.blogg.se
Villblimamma90

Jag tror jag såg dig på h&m på valen idag, om du köpte dom korgarna idag. För jag såg en gravidtjej hålla sånna:P hihi tyckte det likna dig :)

Svar: haha ja jag misstänkte det bara skulle vara en tidsfråga :P Nu va jag super stressad på H&M, syntes nog :P Men du får gärna hälsa hehe. Jag var i stort behov av byxor men hade bara någon min på mig tills jag hade tid hos frissan. Så jag va grymt svettig o snurrig haha.. Men jodå det var antagligen mig du såg :P
Johanna

2013-05-10 @ 23:30:56
Eleonor

Åh vad fina korgar! Vart har du köpt dom? :)

Svar: Ja det blev kanon :) Har köpt dem på TGR :)
Johanna

2013-06-27 @ 17:39:35
URL: http://karateungen.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0