Fixerad bebis och Gravidklåda

Först det bra :) Vår lille älskling ligger helt redo o klar för operation enter the world ;D
Han ligger långt ner och är fixerad o klar. Tycker lite synd om honom att han redan ligger där fast med huvudet :P haha tänk o ligga så i 7 veckor till, underhållande? Men ändå känns det ju jättebra att han är där han ska.
 
Hans hjärtljud låg på 130, kändes konstigt då han alltid haft 150, men BM sa det var inget konstigt, han kanske bara sob gott nu.
 
Vi fick resultaten för Gallsyrorna som var något förhöjda och förklarar min klåda. Levern mår tydligen inte så bra av att puttas undan o ge plats åt bebis.
Så nu har jag fått medicin som ska hjälpa mot klådan. Dock får jag leva med kass lever fram tills förlossningen. Nu kommer man hålla koll så det inte blir värre helt enkelt.
Tavegyl heter medicinen, den kan göra en trött. haha Niclas reaktion va, vaaaa ska du va äönnu mer trött? :P haha jomen så blir det. Jag är redan så trött så trött, fick köpt nya järntabletter idag oxå. Vi bara sova känns det som. Kämpar mig igenom dagarna. Hoppas jag inte blir allt för påverkad av medicinen.
 
 
Skrämmande när man går in o läser om det kan jag tycka, men det har upptäckts tidigt och nu har man ordentlig koll på detta graviditeten ut.
 
Idag har vi kommit in i V34 :D Känns underbart. Så fort Niclas kommer hem blir det en magbild :) och lite veckor info!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0