Förlossningsbrev

Har nu skrivit färdigt mitt brev :D Känner mig helnöjd, bara Nic som ska läsa igenom det sen är ännu en sak redo för att packas ner i bb väskan :)
 
Jag har tagit med lite om oss, och Nics erfarenhet. Hur jag önskar BM ska bemöta oss och hjälpa oss på bästa sätt. Min målbild.
Smärtlindring och ställningar. Mina rädslor. Mina önskemål.
 
Idag tog jag mig en promenad med Victoria (tjej från föräldra gruppen) Sakta gick det men vi är båda överens om att detta är bra hehe. Deras son är beräknad bara några dagar före vår :) Så kommer peppa varandra o våra små barn att det kan komma ut :D
 
Jag är dock super mör i kroppen och har faktiskt ont i kroppen nu efter promenaden :( ska snart slänga mig på soffan lite. Inte trött mentalt men i kroppen.
Har börjat känna mina sammandragningar igen :D wihoo hehe o nu när vi gick fick jag flera stycken, har fått några nu efter oxå. Det är bra om kroppen tränar tycker jag :D känns bra liksom.
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0