Fredag

Shihooo! Härliga underbara fredag. Längtar så tills ikväll, då ska vi ha mys :D Känns som om vi inte haft egentid på länge, jag e ofta så trött på kvällarna :/ Ikväll ska vi mysa, äta gott o bara njuta av att vara lediga.
 
Dagen började med fredagsblodprov. Börjar vänja mig vid sticken nu ;) Kanske bra träning om jag nu skulle ta den där epiudralen :/
Faktiskt lite nervös för resultatet, lite rädd att det ska ha stigit ytterligare denna gången. Känns läskigt o inte riktigt veta. Då det inte heller är något man känner av. Speciellt nu när jag tar medicinen som håller klådan borta.
Aja vi får se på måndag.
Men ändå läskigt för det verkar på Carina som att det kan ändras snabbt. För hon påminner mig att såfort det skulle bli värre (då menas om klådan skulle bli hemsk) måste jag åka in. Tycker det känns så läskigt.
 
Idag kommer Emelie Jolie Emilie o Elias hit. De ska skaffa pass till sina små. O sen har vi lite mystid :D Härligt.
 
Imorron drar Nic tidigt, han ska iväg på sin fiskedag. Kommer vara borta från morgon till kväll så länge som möjligt då man inte vet när han kommer iväg igen. Men jag tror ju han kommer fiska snart igen haha.
Jag ska iallafall till E o R för o umgås med mina fina o ha en trevlig schlager kväll ;)
 
Måste fixa lite snabbt för snart är mina fina flickor här :)
 
shingeling


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0