Genomgång av vagnen

Det bästa är ja att Niclas tycker det är Roligt att hitta alla små fiffigheter med vagnen. O han har funnit mer än vad jag trodde. Saker jag hade tänkt köpa men som redan finns inbyggt i vagnen. Och annat som bara kan vara bra o veta om det skulle bli ja kallt varmt m.m
 
Vi har pimpat upp hjulen med massa reflexer som syns ordentligt.
 
Jag tycker ju om att göra den mysig o fin så det är min uppgift :P Bra fördelning och vi är helt överens :D
 
Vi är super nöjda med vårt köp verkligen. En vagn som vi hoppas kommer klara alla våra äventyr :D Och lite till.
 
Gick förvånansvärt bra o sova, kvällen var ju som värst med klådan. Har vaknat några gånger o fått lägga handduken på benen o fötterna, smörjt in mig med aloevera två omgångar. Sen har jag kunnat gnida längs lakanet o det har räckt.
 
Vad ska vi hitta på idag? Jag vill verkligen göra något men har noll ideer.
 
 
Imorron är en stor dag för oss :D Längtar!


Kommentarer
Josse

Oooh, nu blir jag nyfiken!!! :D vad är det för roligt som händer imorgon, nån som fyller år eller är det nåt annat spännande på g?? ;) kramar /J

2013-05-04 @ 12:32:33
URL: http://Joeeeee.spotlife.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0