Just nu

Hänger på balkongen idag :) tvätten hänger ute o torkar. Lgh är ordentligt städad.
Tindra är ute o leker med alla andra barn som bor på gården, barnfamiljerna har nu tagit över huset o där är nästan barn i varje lgh. De ser helt underbart ut när alla samlas där nere, bara ben, lär känna varandra o leken är i full gåbg. Cykeltävlingen går hett. Man ser alla olyckor som kan hända, biter ihop o tänker det är så det är, man måste testa o lära sig själv, det gjorde ju vi som små.
Ser granen rakt över som flyttade in förra helgen, liten bebis ligger i liggvagn så kan inte vara så gammal, skoj kanske nån man kan hänga med.
Saften smakar extra god o mitt granny äpple är som guld i mun.
Läser bok o lyssnar på musik, allt på en gång. Fångar solens strålar
Pussas med sambon o känner mig så jävla nöjd med livet!!
Hur lyckades jag få det såhär bra?!
Niclas som har storstädat, dammsugat riktigt ordentligt i moppat golvet, jag har tvättat vinterkläderna o all annan tvätt. Nu ställer han sig o lagar mat, lax står på menyn. Han är så fantastisk min älskling.

Sa jag vi fick påfyllt i kylen oxå o det finns massor med gott för gravida hungriga jag :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0