Mage v33

 
Igår hade vi en dålig skit dag. Idag är vi på topp igen. haha snacka om varierande.
En tjej skrev i en kommentar här att det som hände igår kan bero på alla hormonerna. Växtspurterna som vi är inne i nu gör att man blir bombarderad med hormoner och kan bli illamående och tappa matlusten. Kan verkligen stämma, + att jag helt enkelt hade en dålig natt med alldeles för lite sömn.
 
Inatt däremot fick jag sova heeeeela natten igenom, asså LÄS, inte en enda gång gick jag upp inatt. Snacka om utvilad när jag vaknade och solen strålade :D Jag är på topp igen o det är fantasiskt.
 
Körde iväg Nic till sturup, han ska upp till sthlm på möte, kommer hem imorron igen.
 
Annars är jag nu allergisk mot den fina våren :( Massa snor o nys från mitt håll.
Jag är + 13 kilo nu
Han ligger i samma ställning hela tiden. Fötter upp på höger revben, rumpa upp i vänster revben. Det trycker neråt så jag antar hans huvud är där nere.
Det kommer lite sparkar ibland, mest när jag ligger på sidan kan man se hur han kickar ut. Men annars är det mest som rullningar o vändningar nu, typ som att han drar sig längs magen, känns helgalet faktiskt. Hela magen bara rumlar runt o sticker ut lite här o där.  När han t.ex trycker ut fötter eller rumpa ser ju magen helkonstig ut.
 
Snart är det Fredag! ÄNTLIGEN!
 
Snart kommer svärmor och Tinndra o hämtar upp mig, vi ska iväg på liten dagsutflykt.


Kommentarer
Belovely

Vad bra du mår bättre!:)

Rätt kul vi gått upp lika mkt nästan, jag har gått upp 14kg. Och bebisen ligger likadant i min mage. De kommer säkert ut samma dag me haha.

Svar: Det hade varit riktigt häftigt om det blir samma dag :P Men vi satsar på att Inte gå över tiden va?! hehe.
Johanna

2013-05-01 @ 09:37:02
URL: http://belovely.blogg.se
ADARAS.se

Tänkte bara tipsa om min nya tävling där du kan vinna ett objektiv till mobilen! Var gärna med :) http://adaras.se/2013/april/vinn-ett-fish-eye-objektiv-for-mobilen.html#comment

2013-05-01 @ 16:38:20
URL: http://adaras.se
Belovely

Ja helst lite innan :P sen behöver han helst inte va så stor :)

Svar: haha japp, två sånna är beställda ;)
Johanna

2013-05-01 @ 17:57:23
URL: http://belovely.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0