Mage v34

 
+14 Kilo
 
Löjligt hur glad man kan bli för att ungen har fixerat sig :P haha Kan det vara ens första proud moment som mamma :) Har sköter sig exemplariskt. Inte illa för någon så liten :)
Men nog mest för att man känner man kan släppa det och det fortlöper precis som det ska.
 
Hoppas på att medicinen snabbt ska kicka in så man slipper klådan.
 
Trött tröttare tröttast är jag, känns som i början av graviditeten + en massa extra kilo. Vilket gör att jag känner att hemma är bäst just nu.
Mina dagar går åt till att träffa vänner :)
Städa o pyssla
BM besök eller andra sådana sammanhang
Pyssla till lillen
Tvätta
Små motions rundor
Ska snart sätta igång o baka o fylla frysen med sådant, märker man redan nu börjar få hem gäster o ja det är skönt o ha fika hemma så man slipper gå o handla varje gång, det som jag drar mig för är ju dock om jag själv kan hålla mig från att ointe kränga i mängder :P
 
 
Imorron är en röd dag vilket innebär jag har Niclas hemma sådär mitt i veckan :) Vad ska vi hitta på tro? :)


Kommentarer
Belovely

Kul din bebis fixerat sig! Kände du av det på nåt sätt? Läst man kan känna ilningar o att de kan göra ont då? Jag hade väldigt ont i nedre magen en stund, typ ilade. Men de kan varit nåt annat.
Men kan man bara se om bebisen fixerat sig genom ultraljud, eller kan bm känna det utanpå?:)

Svar: Ja jag har ju kännt att det strålar enormt mycket ner o lite som att man känner han trycker neråt :) Men tycker jag har kännt det ett tag nu så men idag va första gången hon kände efter det. På UL låg han ju väldigt långt ner men hon sa inget om att han var fixerad då. Men har har nog meckat sig ner ett litet tag :P Gör ganska ofta ont neråt. Det är BM som känner om huvudet är ruckbart eller inte :)Förvånar mig inte om Vincent ligger likadant som sin kompis ;)
Johanna

2013-05-08 @ 20:29:14
URL: http://belovely.blogg.se
Belovely

Okey då får jag se om BM kan känna det den 30 maj :)
Haha ja han ligger säkert likadant som sin kompis :)

Svar: Har inte du böjat o gå oftare till din BM? Tycker jag träffar min jätteofta :) O jag gillar det hehe.
Johanna

2013-05-09 @ 08:39:29
URL: http://belovely.blogg.se
Belovely

Har änsålänge träffat henne en gång i månaden, denna gången efter tre veckor och sen blir det varannan vecka. Får gå varje vecka från o med juni men det beror på hur jag känner då :)
Tycker med om o gå dit så man får lyssna på hjärtat o se att allt ser bra ut. Däremot blodproven man tar ibland är inte lika roliga.

2013-05-09 @ 14:37:15
URL: http://belovely.blogg.se
Belovely

Om jag ska chansa tror jag du får din lilla bebis innan mig :)
Blir drygt om han går över tiden.
Men tycker våra magar är väldigt lika, men din ser ut o ha sjunkit lite, vill med min ska sjunka, går knappt andas när den är högt upp:P

Svar: Haha okej :) Ska bli så spännande. Lite kul hade det allt varit om killarna skulle titta ut samtidigt :PJa jag tycker oxå det ser ut som att min mage har sjunkit lite :) Spännande. Hmm måste läsa lite varför magen sjunker. Har det med fixeringen o göra?? Tyngre känns det iallafall ;)
Johanna

2013-05-09 @ 16:08:07
URL: http://belovely.blogg.se
Belovely

Ja det skulle va kul om de va så synkade :)
Jag tror det beror på att de fixerat sig. Är ju bra att det går åt rätt håll då han ska ner för eller senare :)

2013-05-09 @ 21:34:42
URL: http://belovely.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0