Mage v35

 
Jag får återkomma :)
 
Har varit full rulle idag :) Mycket goda skäl. Möte Louise vid bussen sen stack vi o kolla på Tindra när hon gick i paraden. Paraden är för alla barn som börjar skolan efter sommaren. Som tema iår skulle alla klä ut sig till ett djur, Tindra ville vara en Leopard :) Söt som tusan :)
Hur lycklig som helst blev hon när hon såg mig och att jag va där o tittade på henne :) Jag fota o Louise filma :D hehe.
Hur många barn som helst och jag blev verkligen rörd över engagemanget som Trelleborg/förskolorna o alla föräldrar gör för att barnen ska få göra detta roliga tillsammans. Vilken energi och uppmärksamhet för barnen o känna att nu är det vår tur, nu är vi stor o det är vi som börjar skolan. Alla barn hade gjort maracas som de smällde med, alla var utklädda, o alla förskolor hade övat på ramsor som de gick o skrek ut :D
Typ i stilen, Vem är Bäst? Så svarar barnen VI ÄR BÄST o lite sånt :P
 
Sen stack jag o Louise hem till oss för en härlig brunch med allt möjligt att välja på, super duper gott verkligen.
 
Vår liten!
Han har hicka omkring 5 gånger om dagen, ganska länge hickar han
Han är fortfarande mycket aktiv o gör sig till känna, får härliga sparkar med jämna mellanrum :P
Han bytar sida då o då men jag har honom oftast på min högra sida.
Jag tycker det är läskigt när man riktigt känner hur han drar foten längs magen, eller när han sparkar precis på naveln, där är huden så tunn o mjuk att det nästan gör ont.
Jag kan inte längre känna sammandragningar som jag gjorde innan, har svårt o skilja på om det är liten som trycker eller en sammandragning, magen känns ganska hård hela tiden.
När jag ligger på sidan sparkar han som en galning
Hela magen blir som en våg när han vänder sig
 
Jag
Jag tappar andan titt som tätt o blir snabbt anfådd
Nästäppan är nu skitjobbig, mycket allergi nu oxå.
Jag får ofta ont i revbenen, när han gosar in sig där
Jag gråter nästan varje dag av känslovågor
Jag har fått foglossning i svanskotan
Klådan finns där men är under kontroll tack vare tabletterna
Jag är uppe på nätterna ungefär 6 gånger/natt
Jag drömmer fruktansvärt mycket o intenstivt
Svettas som en tok och är evigt tacksam för att jag inte ska gå hela sommaren :P
Äter glass varje dag
 


Kommentarer
Madeleine

Snacka om att tiden springer iväg! Snart är det dax :-) Tänkte fråga, vad har du för SF mått? Kram

Svar: Japp det gör den verkligen :D Ibland känns det nästan (NÄSTAN) som att det går för fort, men oftast tycker jag tvärtom hehe.Mitt SF är nu på 33 :) Ligger mellan mellersta o övre kurvan.
Kram
Johanna

2013-05-16 @ 20:48:07
URL: http://www.madeleinereinholdsson.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0