Mage v36

 
Haha sovränder. Så blir det när man ska upp o ta bild med Niclas kl 6 på morronen ;) Kan ju dock säga jag får sånna ränder nu bara av att ha något mot huden två sekunder, fastnar direkt och blir konstverk.
 
Ja hur mår jag?
Inatt har jag sovit kassare än kassast, han ligger låååångt ner o meckar o kommer åt blåsan, har dessutom haft sammandragningar inatt som gjort att jag akut måste springa på toa där oxå.
Jag har ont i fötterna, de är nu svullna o jag kan inte se de där bulorna man har på fötterna.
Jag tror snart ni kommer bli chokade när ni ser mig för jag börjar verkligen bli riktigt riktigt stor.
Jag har ont i fötterna. Kliat massor inatt :/ Ska till läkaren om en stund.
Känner mig inte så värst pepp på o gå fem veckor till kan jag säga. Ska det fortsätta i denna takten undrar jag verkligen hur detta kommer sluta.
Jag försöker hålla mig positiv men det är inte lätt en dag som denna
 
Har iallafall kommit så långt så att om han vill ut nu så får vi åka till Ystad, o det är ju jätteskönt o veta då jag faktiskt vill dit :)

Ja tänk, vi tagit oss till v 36. Tror liten väger runt 3 kg nu. o det är ju inte fy skam :D Större än vad lillebror va när han föddes :D
 
som sagt, brevet skrevs igår :D Båda kände sig nöjda med det. Jag började i vanlig ordning gråta när vi läste det tillsammans. Det blev så stort helt plötsligt, jag såg ju oss snart där på förlossningen. Tårarna gick inte o hålla när jag läste om min målbild :D
 
Min målbild : Att jag själv får fånga min son o lägga honom mot mitt hjärta, jag ser även när Niclas håller honom för första gången så som bara en pappa kan. ♥
 
Detta ska jag tänka på o fokusera på när det är som värst. Guidea in mig i denna tanke o jag kommer kämpa för kung o fosterland.


Kommentarer
Belovely

Man är så känslosam. Började nästan med gråta när jag läste om din målbild haha :) är just det ögonblicket när man får se han för första gången som känns så speciellt och stort!

Svar: Ja det känns så galet, haha verkligen det plusset man inte ritktigt kunde greppa o förstå, ligger nu här framför en. hua! Stort stort stort
Johanna

2013-05-22 @ 18:43:20
URL: http://belovely.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0