Mina hjärtan

Idag har det varit mycket gos med magen o längtan efter den lille som buffar på oss.

Vi tog en ordentlig sovmorron o även jag kunde sova bra då det inte var sol på sovrummet imorse, ist regn som så härligt avslappnande smattrade mot rutan.

En runda till IKEA fick handlat liggunderlag (skydda högt) till vår stora säng. Mot eventuell vatten avgång på natten men sen oxå mot efter förlossning, förstått man blöder en hel del, o sen kan vi ha nakenfisen i sängen utan o vara orolig för plötslig kiss här o där.
Sängen är ju helt ny så man vill ju skydda den så gott d går.

Hem o slö titta på en film som faktiskt va en av de bättre vi lyckats se på senaste - warm bodies.

Jag somna lite, mådde dåligt hela morronen o dagen med en huvudvärk som lurade, försvann när jag sovit en stund.

Haft en mysig dag med Älskling, trist helgen är så förbannat kort. 1 månade till semester, då har jag honom hemma i 6 underbara veckor. Förhoppningsvis har jag båda mina killar hos mig då :)
Underbara sommar!

Nu när jag skriver njuter jag av en fotmassage, mina stackars ömma fötter!

Så hejjar vi på Sverige såklaaaaaart

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0