Morgonstunden

Solen lyser, det är en bra dag :D
 
Kan inte skriva så  mycket, har fått sån enorm klåda så jag ite vet var jag ska bli av. Mina fötter o händer hälar har varit värst inatt, men nu när jag skriver så kliar det fruktansvärt i mina händer. Men kan äga att hela kroppen kliar :(
Tips någon?
 
Sitter o myser en stund innan vi ska bege oss till Malmö :D
 
Se vår fine lille grabb o sen ska vi hämta hans vrålåk som ska göras redo för härliga promenader
 
 
Bra dag!
 
 
Om bara klådan kan lägga sig :/


Kommentarer
Belovely

Det verkar va graviditetsklåda du har. Säg det till din bm så tar de blodprov om levern påverkats och om de är en jättejobbig klåda står de man ska söka vård. Hoppas de inte fortsätter klia hela tiden, jag har haft kliande exem på vaden sen i vintras o är väldigt störigt.

Svar: Ja min BM gissar på det oxå. Tyvärr kommer helgen o jag kan inte göra blodproverna förren på måndag, men har fått en remiss så kan göra det på direkten då. Får försöka stå ut i helgen o inte klia sönder mig.
Johanna

2013-05-03 @ 08:55:00
URL: http://belovely.blogg.se
Therese, Thyra och Idun

Leverpåverkan kan det vara, gör att det kliar i händer och under fötterna. Hoppas att du kan få något mot klådan. Kram

Svar: Ja jag ska göra prover på måndag. Så hoppas jag jag kan få hjälp, detta är fruktansvärt. Sitter med en blöt handduk o bara gnuggar över hela kroppen, Niclas löser av o gnuggar lite då o då, fasar inför natten o ännu mer att jag ska ha det såhär hela helgen :( Hoppas det försvinner.
Johanna

2013-05-03 @ 19:43:00
URL: http://thereseothyra.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0