På blindo

Jag har nu lagt in en ansökan om föräldra dagar. 17 dagar tar jag ut totalt from den 25 Juni till 20 Juli.
Man får inget barnbidrag första månaden. Kanske jag tagit för mycket, kanske för lite. Känns som att jag kommer lära mig längs vägen.
Rent jävla lotto kändes det som för jag har ingen koll alls.
De flesta veckor tog jag 4 dagar men en vecka tog jag 5, tänkte det var nån extra hundralapp där.
 
haha ja ska ju bli spännande o se hur man klarar sig på detta. Jag skulle få ut 11.000 nånting o ja det borde jag ju klara mig bra på. Eller nä jag skulle inte få ut, ska nog skatta på det oxå. Hmmm aja mer vill jag inte ta ut iallafall så får väl se hur vi klarar oss helt enkelt.
Eller?! haha nu fattar jag själv inte riktigt vad jag gjort för något... hmm
 
Tur man har pengar sparade om det skulle skita sig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0