Pigg o alert

liten kille som vanligt :)
 
Vår Piggelin ♥
litet hjärta 147slag/min
Putade ut med rumpan o gav mamma ett tok högt SF, men när rumpan va väck fick vi fram SF 34
Järn blodtryck m.m såg fin fint ut.
Vågen närmar sig sakta men säkert det jag aldrig trott.
100 sträcket, får se om jag når fram dit eller inte. Går jag över tiden kommer jag iallafall med all säkerhet att gå över 100 kg... hua... haha
aja sålänge jag mår bra och liten mår bra är det allt som betyder något just nu. OCH jag kan ju lova er att många kilo ska väck sen.
Är inte där ännu iallafall men det närmar sig.
 
Bra nyheter, mina prover för gallsyror var nu nere på normal nivå :D både jag o BM blev glatt överasskade. Dock kliar det fortfarande på mig så jag fortsätter på Tavegyl
Imorron ska jag tillbaka o få träffa läkaren så ska vi se hur vi ska göra om jag ska fortsätta ta prover eller inte.
Sen ska hon även se hur det är med mina fötter. Jag har ju så ont i dem att det känns som om fötterna är fulla med blåmärke, vartenda steg är pina.
Värst på natten och morgonen (trotts jag ligger högt med fötterna)
Får se vad hon säger, kan ju vara vätskan som jag lägger på mig.
 
Mina knogar börjar sakta men säkert att försvinna, japps nu kommer det.. börjat komma i ansikte o så oxå..
Hej hej svullo :D


Kommentarer
Madeleine

Vad skönt att allt gick bra och att kli-värdena gått ner :-)
Jag förstår dig så väl med vågen.. det tar emot att ställa sig på den numera haha.. Sist jag vägde mig stod den på +17. Det trodde jag inte när jag plussade kan jag säga. Men.. vi får ut och traska i bokskogen sen! Kram

Svar: haha men du går på övertid, 17 kilo är ju helt normalt :P Jag har ju flera veckor kvar o har redan lagt på mig mer än du :P haha trodde jag inte heller, speciellt eftersom det tog så lång tid innan första kilot fastnade. Men sen dess har det spurtat!
Men faktiskt bryr jag mig inte så väsrt, blir liksom inte depp av det, är ju helt hundra på att det inte är här för o stanna.
Men choken när man ser hur högt det redan blivit är ju helt galet, haha man kan inte tro det är sant.
Du är verkligen jättefin :D Mycket vacker gravid, tycker du har en mage liksom :D det är det. haha oerhört vacker :D
Johanna

2013-05-21 @ 09:55:11
URL: http://www.madeleinereinholdsson.blogg.se
Madeleine

17 kg var i fredags.. så idag är det garanterat 19 haha..
Det är precis som att när första kilot väl satt sig så drar det till sig en himla massa andra ;-) Jag tycker faktiskt att det är ganska jobbigt.. eller det känns lite lugnare nu men jag hade precis nått min målvikt och hållt den en månad när jag blev gravid. Efter att gått ner 15.. så det är väl lite därför kan jag tänka mig. Men, de försvinner sen! Tack så mycket.. just nu ser jag mest den extra hakan svälla dag för dag och sådär haha.. Kram

2013-05-21 @ 10:06:59
URL: http://www.madeleinereinholdsson.blogg.se
Louise

Du är sååå fin gumman! Men förstår dig! Det mesta är ju dock vätska och kommer säkert försvinna snabbt efter lillprinsen har kommit! <3

Svar: Ja jag hoppas verkligen det :) Eller jag tänker så iallafall, vet ju garanterat att dessa kilo inte är här för att stanna. usch nej dem ska väck. :)
Johanna

2013-05-21 @ 12:28:39
Belovely

Vad skönt allt såg bra ut!
Ja man får en större chock när man ställer sig på vågen. Men mycket av det är vätska som kommer försvinna efter förlossningen :)

Tycker de va en kul grej att låta läsarna gissa BF. Undrar om de är okey om jag härmar dig lite?:)

Svar: ja d e väl klart du får :P haha söt du är!! :) Hmm jag ska tänka lite på när jag tror Vincent kommer, återkommer ;)
Johanna

2013-05-21 @ 14:18:54
URL: http://belovely.blogg.se
Belovely

Hehe vad bra :)
Ja du får fundera lite :P är ju inte de lättaste o gissa dagen :)

2013-05-21 @ 15:12:19
URL: http://belovely.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0