Rastlös

Fy fasiken va jag är rastlös i kroppen. Bara vill göra något men vet inte vad. Nästan lite stress känsla inombords. Precis som om jag glömt något jag borde gjort :/
Vill göra något men ingen anning om vad.
Vill bara han ska komma nu, tror det är där skon klämmer :( Längtar något så kopiöst efter min bebis. Hoppas dagarna går snabbt, men jag tvivlar.
 
Måste hitta på saker under tiden, annars kommer dagarna vara olidliga.
 
Är dock en mycket trött kvinna o sover middag för minsta lilla äventyr :/ haha bara vi va iuväg o kolla på ett hus fick mig o totaldäcka i soffan.
 
Rastlös va d ja. Känns som om jag vill bli klar med allt till lilleman.
 
Men vet jag inte bör köpa mer då det finns fler som vill köpa saker till honom.
Jag kan säga att jag kämpar massor för att inte handla.
 
 Gick igenom hans kläder.
 
Minsta stl 50, har jag endast köpt 3 bodys o 2 byxor. Vet inte hur mycket man behöver i det pyttelilla men lite till kan han ju ha.
Vi ska iallafall hitta finaste BB outfiten :)
 
Niclas tycker den dressen från Newbie - o ja den är super fin så kanske den, men jag vill nog hitta något annat :/ Kanske inne på NEXT 
 
Blå Sparkdräkt, Finstickad randig sparkdräkt från...
 
Vi får se vad vi väljer :)
 
Jag köpte hem Grummetvättmedel idag :D Snart ska jag ta tag o klippa alla prislappar o tvätta allt :)
 
 
Vet ni att jag tittar på bilden på hnom 1000 gånger/dag MINST . Jag har fällt x antal lyckotårar.
Jag blir överrumplad av känslorna jag har för honom. Hur mycket han betyder för mig. Hur älskad denna lille personen är. Hur fantastisk fin jag tycker han är.
Jag pussar på bilden o låter fingert följa hans aniskte.
Längtar massor och gråter för att han är min.
Bilden ger oss egentligen inte så mycket men tillräkligt för att visa mig det finaste jag någonsin skådat.
 
Otroligt hur mycket man kan känna.
 
Jag kan inte sluta titta på honom nu, hur ska det då bli sen? :)


Kommentarer
J

Du kommer inte kunna släppa taget om honom, I promise!! ;) Jag känner precis likadant, har bara blivit mer och mer känslosam över att vi skapat vårt alldeles egna lilla mirakel och att den lille snart är här, är vår alldeles egen lilla Ängel!

Just nu har jag dessutom fått idén att ha en liten speldosa jag köpte till den lilla på IKEA innan helgen i knäet medan jag skriver på examensarbetet så den lilla hör och kommer känna igen visan. En sån där typisk godnattvisa som alla barn säkerligen känner till! Det är ljuvligt! Jag längtar såå till vårt UL och jag hoppas jag slipper gå över tiden. Att det kommer till smärta vid förlossningen har jag helt glömt bort, jag vill bara att dagen ska vara här då vi ska kämpa tillsammans. Jag du hör ju, längtan kan vara enorm, I know the feelin!

Men som sagt, hojta till om du vill ha besök till veckan eller lite senare iaf! Kramar på er! /J

2013-05-05 @ 22:21:48
URL: http://joeeeee.spotlife.se
Therese

Thyra åkte hem i tuffa men mjuka jeans och en body som hade en ficka på magen där det stack upp en rosa drake. Så sött.

Hade värsta söta outfiten till Idun som hon skulle ha hem från BB. Men ville ju inte ta på den "för tidigt" utifall hon skulle kräka ner den. Men efter att de hade tagit PKU-provet vid 22.00 så orkade vi inte byta om. Hon fick åka hem i en supermysig dress som jag köpte på rean och en tunnstickad one-piece från Newbie. Hon var så söt ändå att det kvittade vad hon hade på sig <3

Svar: haha ja visst är det så :P Men det är något speciellt med o få ta hem sin unge :D Jag tänker ju tanken om o om igen. Dagen då vi får ta hem honom, vår lille skatt. Åhh haha big day u know ;)
Johanna

2013-05-06 @ 00:51:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0