Skateholm

Igår va vi nästan hela dagen i Skateholm :)
 
Så mysig dag med bara snack slapp o bli gödd ordentligt. Man blir så bortskämd när man kommer ut där.
Tindra lekte med en nyfunnen kompis i flera timmar i strec o fick massa skön friskluft. Hon däckade på momangen när vi kom hem o sov ända till 8.40 imorse :D
 
Längtar så tills jag o lillen ska spendera våra dagar där ute o bara njuta av svenska sommaren. Stranden där är jätte fin, men oxå finns där fina mysiga promenad ställen, eller bara hänga i "trädgården"
Detta är något farmor oxå har stora planer om o ser massor fram emot :D
 
Just nu bakar jag frukost bröd som står på jäsning, så snart har vi nybakad frulle :D Inte illa.
 
Har även börjat tvätta alla små stl till liten, 50-56 blir nu redo för användning. :D Hänger så sött på tork nu :)
Måste ta en liten bild på det sen när den mörka maskinen är klar :)
 
Tog med kameran igår för o ta fiona bilder på bl.a Tindra när hon leker m.m. jag fick med kameran men såklart satt minneskortet i datan :/ GRRRR guh va det irreterade mig. Är så rädd det ska hända när vi ska in till bb, tänk o bara få sletna mobilbilder på honom :( Näfy det får INTE hända.
 
Nu luktar kaffet klart :) Mmm
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0