Skräckis

Sambon o hans vän sitter o tittar på en skräckfilm, jag vågar inte titta, är så räd jag ska drömma mardröm. Men samtidigt kan jag inte lite låta bli o titta.
Ska snart gå in i sovrummet ist, jag klarar inte av detta. haha
 
Halsbrännan idag är helt galen.
 
Fått bakat bröd idag :D så gott, åt det som lunch, smöret smält o god prästost på det, åhhh ljuvligt.
 
Fått tvättat all tvätt oxå. Härligt
 
Fått solat massor o fått riktigt mycket färg. Ska bli fint väder imorron oxå så då kommer jag passa på o sola lite till. Ska ju som sagt på fest både fredag o lördag.
Måste säga man ser sjukt mycket fräschare ut nu när man fått lite färg på kinderna m.m.. Inte alls lika flubbig. :P
 
Jag är varmare än nåsin, älskar denna värmen samtidigt som det känns som att jag inte får luft o det verkligen rinner av mig.
 
Fått påfyllt lite mer i bbväskan, sakta men säkert fylls den upp med saker som ska tas med ;)
 
Vill shoppa men håller mig :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0