Solen tog minsann

 
Träffade en av tjejerna från föräldragruppen inne i parken idag. Åt glass njöt av vädert o ledigheten o snacka massa om allt möjligt. Riktigt mysig dag. Jag kan oxå säga jag hade brillorna på mig hela tiden. Dem brillorna sitter nu på dygnet runt ;)
Måste bege mig till stan imorron o köpa hem solkräm till oss, Tindra har mindre o mindre på sig så dax o börja smörja in henne oxå.
Men jag som inte solat något alls på länge kan ju säga att jag drog på mig kräftdräkten på momangen.
Har tagit på mig bikinin för o försöka sätta dit en lite snyggare bränna haha, får nog jobba på detta ett tag nu :/
 
Iallafall mycket trevligt o träffa en av tjejerna från gruppen :D härligt med bekantskaper som bor nära och går igenom samma.
 
Lagade riktigt riktigt god mat idag, åhhh jag kunde liksom inte sluta äta :P haha.. Har blivit ganska duktig på det där att slänga ihop ingredienser som vi har hemma.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0