TUL

Vår lille kille är definitivt en kille :D

Idag väger han hela 2200 g
När han är färdigbakad beräknas han väga 3800g
 
Han låg o gapa lite o hade händerna upp vid ansiktet mestadels.
 
Han ligger långt ner, inte fixerad. Men långt ner.
 
Han har endast en liten stubb av hår på huvudet :P Men där är veckor kvar att få sig en liten kaluffs ;) jag tror ju fortfarande han kommer ha massa svart hår.
 
 
Puss munnen som man bara vill pussa på.
 
 
 
 
Vår Älskling! Som vi längtar efter dig. Detta Ultraljud gjorde ju det bara ännu mer spännande... :D
 
OCH visst liknar han allt sin Pappa ♥
 
Vi körde inom babyriungen o hämtade hem Sparvens grymma åk :D
 
 
 
Att denna lille människa ligger i min mage är bara så galet. Inte klokt va det känns mäktigt. Snart ska jag ha honom i min famn. Min lille snuttepåg..
 
OCH vi är så nöjda med vagnen, den är ju bara så grymt snygg o vi längtar massor efter o få gå ut o gå med vår son i vagnen.
 
 


Kommentarer
Belovely

Vad kul med ett 3D ultraljud, hade jag gärna gjort :) men de kostar endel o göra de privat.

Vagnen är jättesnygg, gillar läderlooken :)

Svar: Ja d va riktigt häftigt o få se i 3D, blir ju vekrligen en liten person på riktigt då. Jag bad riktigt riktigt snällt o då växlade hon över till 3D :)
Ja vi älskar vagnen, längtar så tills vi ska ut o köra hehe.. Idag känns ju som en perfekt kväll för vagnpromenad, men Niclas sa nej till o köra runt på en tom vagn :P så får snällt sitta o titta på den haha
Johanna

2013-05-03 @ 15:33:49
URL: http://belovely.blogg.se
Josse

Åååh vad underbart att se!!! :D är såå humla glad för er skull, vad mysigt att få se honom så ordentligt! Ojojoj, vilken känsla det måste varit?! :D har de 3D fastän de inte säger nåt om det? Jag skulle så gärna verkligen vilja se vår lilla så också!! Kramar!! /J

Svar: Jaaaa helt fantastiskt. Helt galet o få se honom sådär. Även om jag ändå kan tycka det nästan blev lite "jobbaigare" för det blev så verkligt haha. Man ser ju honom så tydligt. Dock tror jag inte man kan se på bilden hur han ser ut men man får små hintar. Kan inte sluta studera honom. Tycker han liknar sin pappa jätte mycket :DNej de sa inget, jag frågade :P hehe
Johanna

2013-05-03 @ 20:27:05
URL: http://Joeeeee.spotlife.se
Josse

Frågade innan ni kom in? Då ska jag fasen försöka också!! Är såå nyfiken!! ;) apropå det, skickar de ut kallelse eller hur funkar det? Förra gången fick jag det ju med post men tänkte om min bm måste boka ihop med mig eller att hon fixar så de skickar ändå. /J

Svar: Du jag minns faktiskt inte hur det var, men hör med din BM vad de har för rutiner. Min kallelse kom på posten iallafall o jag har inte gjort något ;) Nej jag fjäskade o va sådär super söt, vi tittade igenom allt det viktiga först mätte o såg så han mår bra, sen frågade hon om vi ville ha lite bilder. så frågade jag om man inte kunde få bilder där man ser hela ansiktet, så sa hon jodå o vips så ändrade hon om till 3D :D
Fråga iallafall annars ångrar du dig.
Johanna

2013-05-03 @ 20:38:42
URL: http://Joeeeee.spotlife.se
Madeleine

Vilka fina bilder och skönt att allt såg bra ut :-) Och vagnen var också fin.. Visst är det sjukt att se bilderna så, att han verkligen ligger där inne med näsa, mun och fingrar och allt.. helt färdigt! Läste ditt andra inlägg om att det kliar.. fy vad jobbigt! Gå till sjukan direkt istället.. det är ändå rätt länge till måndag.. när det kliar konstant iallafall, eller hör på apoteket om de har något som kan hjälpa dig. Kram kram

Svar: haha ja verkligen helt galet. Lyckades ni oxå få en liten titt med 3D? Jag blir helt överväldigad när jag ser bilderna då man ser så mycket, kan inte fatta att det är en liten person o att det faktiskt är han som ska komma ut till oss väldigt snart. Det dumma med denna klådan är att jag måste gå till sjukan på fastande mage :( Jag vaknade och var så enormt törstig så redn då förstörde jag ju det. Klådan håller i, men har ändå fått bra med sömn. :) Kram
Johanna

2013-05-03 @ 21:16:51
URL: http://www.madeleinereinholdsson.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0