Underbar dag!

Måste säga jag har mått helt fantastiskt idag :) Känner mig lugn o glad.
 
Har fått massor gjort även om jag för det mesta tagit det lugnt.
Unnade mig en sovmorron till kl 10, skönt o bara ligga kvar. Annars kan det ge mig så dåligt samvete.
 
Har fått skrivit flera sidor i hans babybok. Det som gäller här nu under gravidiutets tiden, samt tiden när jag o Nic träffades m.m :)
Hoppas han kommer tycka det är kul o läsa i den sen.
 
Har fått torkat av alla skåpen i köket, blir så snabbt fingeravtryck m.m, nu körde jag en ordentlig omgång på dem, tänkte göra så varje dag nu, göra något ordentligt varje dag. Utan tvång såklart, har jag ingen lust så har jag inte.
 
Suttit på balkongen o njutit i solen.
 
 
 
 
Gjorde mig en rikrtigt god Smootihe, kan inte fatta att det blir så gott o smakar så sött utan socker.
Cati gav mig ett toppen tips, bananerna när de blir lite väl bruna så ingen äter dem, lägger jag inte dme i frysen ist. för o kasta. Sen använder jag dem till goda drinkar :D
I denna har jag då banan mango Afil o massa kokos :D så galet god o krämig, helt perfekt blev den.
 
Snart kommer familjen hem, så ska strax börja göra maten. Blir nog till o äta ute idag, är så mysigt o sitta där i kvällssolen.
 
 


Kommentarer
Belovely

Såg riktig smarrig ut. Ska testa lägga bananer i frysen när de börjar bli för gamla :) blir ofta jag slänger dom när de är mörka.

Svar: Ja min sambo är oxå så känslig, minsta lilla brun o han äter inte den, så jag får alltid äta dem tradiga bananerna haha. Bättre o stoppa in dem o rädda dem, blev ju hur gott som helst i smoothien :D :D
Johanna

2013-05-27 @ 20:59:07
URL: http://belovely.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0