Utflykt

Riktigt mysig dag med utflykt. Vi bar kosan mot Ystad - älskar Ystad. Bara gick runt o titta o mös i solen.
Strax blev de gravida hungriga, vi körde den enormt fina kust vägen o tänkte vi tar något längs vägen. Smyge är ju helt klart fantastiskt. Jag tog mig en god stekt silla burgare :D åhhh va den satt fint :D
Stor mjukglass som efterätt o sen va jag proppmätt ;)
 
Ja där gick vi i Ystad o mös o alla tänkte vi nog, undra vem som blir nästa att åka hit, är det ni eller vi? Troligtvis Susanna o Chris då de är beräknade tidigare men vem vet ;)
Och framförallt, NÄR? oo så spännande o gå o mysa med den tanken.
Jag tittar på Susanna o tittar på hennes mage o inser att jag snart ska få träffa deras lille mirakel. Även hon har en liten i sin mage precis som jag o snart ska de få träffas. Snart ska jag få snusa på hennes lille kille o bara njuta av att titta på det liv som har skapats. Vilken resa vi gör tilsammans.
 
 
Vi! Du och Jag, våra magar, Våra pojkar ♥
 
 
 
Fler utflykter i sommar tack :D Jag bara älskar dagar som dessa!
 
 


Kommentarer
Emilie

Inte alls avis :P

2013-05-04 @ 18:11:27
J

Åååh, vilka fina magar!! Nog för att du såg gravid ut på riktigt senast också men nu börjar det allt ta sig, såå sött! :D Själv har jag fått komplimanger för min mage på jobbet idag också! Hade en kollega som var så söt, först utropade han att oj vilken bula jag hade fått men när jag sa att jag bara hade lite mer än två månader kvar så utropade han att oj så liten jag var! Haha.. Sött i vilket fall! Träffade en vän jag inte sett på flera år idag och han hade fått barn, den lilla var drygt ett år och sååå gimla vacker pojke har jag aldrig skådat! Man längtar bara meer och meer då!! :D Tänk så spännande och härligt att få möta dessa personer ifråga, de har nästan gått och blivit legender så efterlängtade är de!! Ren lycka! :D Hade du tid och lust att ses nåt till veckan kanske? :D kramar! /J

2013-05-04 @ 19:21:58
URL: http://joeeeee.spotlife.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0