Vilken helg

Känns som om jag varit iväg heeeela helgen.. Kändes i kroppen igår kväll när jag sa till Nic kl 20, vi slänger oss i sängen o bara ligger o slötittar på suits ;) Det var skönt. Älskar o krypa upp hos honom o hanklappar mig på ryggen, lite kli brukar jag få oxå. Så bara e den stund för oss....
 
Lördes hämtade Jonna upp mig direkt efter frukost vi stack in till Malmö o köpte kök till deras hus. MY god va fint de blir o så jäkla avis jag blir :P Ska bli riktigt skoj o se när köket kommer upp. "Vi" köpte allt från luckor bänkskiva o vitvaror, allt i ett. Så det tog många timmar o jag va helt slut när jag kom hem. Slängde mig på sängen o vilade ögonen för att sen iväg till Sus o Chris o grilla :)
 
Söndag, upp o äta frukost o sen göra sig iordning, på schemat stod det Baby shower för min fina vän Susanna som inom mycket kort ska bli mamma :D
10 Juni är lillkillen beräknad att komma, vi får se när han är redo. Men jag tror dem kommer gå över tiden och kommer komma den 15 Juni.
Det var så himla mycket pyssel o bakverk o brunch o dricka, lekar o allt i ett, så fint!
Jätte fina presenter fick även den lillekillen :D Tänk va man kan få mycket innan man ens är född :P hehe
Underbara lille liv. Längtar så fantastiskt mycket efter att få träffa dig, lära känna dig, pussa dig, följa din väg.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0