5 mån 8 dagar

Då har han fått ytterligare två sprutor vaccination idag. Plutte sa knappt ett ljud o fortsatte leka med leksaken.
 
Han växer massor
Idag är Matheo
 
68 cm (20 cm längre sedan han föddes)
8250 gram
 
Han är nu så lätt o ha o göra med, dagarna flyter på o han hänger med nöjd o belåten på det mesta :D
 
Idag gick vi till BVC när han nyss vaknat o va pigg, Så fick han sitta upp o titta, det va ju hur spännande som helst. Och skönt för mig o veta han siter i vagnen o är nöjd trots han är vaken. Tänk vad det kan ändras på någon månad bara.
 
På lördag kommer mamma/mormor o myser med oss,vi ska städa bort dammet i huset som är precis överallt :) Sen på söndag tänkte vi att flyttlasset ska gå.
Kök ska då vara på plats :)
Sen lägger vi krut på sovrummen.
 
Golvet ligger o väntar på att läggas in, o jag är så jäkla nöjd med vårt golv val, hoppas det blir lika bra när vi lägger ut det.
 
Niclas och John jobbar på, igår va dem o satte upp väggarna i huset till 12 på natten, halledar. Men blev lite små stressigt här nu på slutet.
Vår målning o spackling har blivit riktigt bra iallafall och jag är så sjukt nöjd över vårt arbete, men också så grymt stolt över min Niclas som jobbar o kämpar o lär sig och framför allt är noggrann o ger sig inte. Kommer bli så snyggt så hälften kunne vatt nock :P
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0