Idag flyttar vi

Äntligen till vårt hus!

Niclas sa vi skulle kakla också jaha tänkte jag ska du göra d själv? Ja d e lugnt menar han jag har kollat hur man gör på youtube
Ja ok men då kör vi handlar kakel då!
O ja han gjorde ett jävligt bra jobb o jag är så stolt över min älskling för allt han gör. Han lär sig snabbt är envis har tålamod o är noggran. 

Igår kom Alex o hjälpte honom o då fick jag lyxen att träffa Emilie med sina barn.  Lilla I endast några dagar gamal ❤️ Världs söt liten snäcka

Jag har mega ischias idag o d strålar långt ner i benet :( så typiskt.

Tänk inatt sover vi i huset! Woow




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0