Så trist

Verkligen så trist att jag inte hinner med o skriva oftare. Men ni kan säkert tänka er hur mycket vi har o göra nu.
Det går långsamt men så får det vara
Inte direkt Matheos favorit syssla o packa upp lådor eller renovera :P
 
Niclas är grym o har bara pyttelite kvar i sovrum o kök, efter detta kommer vi ta en liten paus o njuta av vårt hus o varandra Sen kör vi igång igen.
 
Matheo vänder nu från rygg till mage, han gör det hela tiden vare sig han vill eller inte, för han blir så sur sen när han ligger där på mage helt plötsligt hehe. Men inte vänder han tillbaka, nej nej han bonkar ner huvudet i golvet o gråter helt hopplöst :P haha gullunge
 
Jag har trappat ner rejällt på ammningen ju, så nu ammas han kanske 3 gånger om dagen. Jag vill ju detta känner det är dax, trodde d skulle vara ett helvete o göra ont i brösten men det fixar sig själv. Kroppen fattar galoppen. Kan dock säga att idag när jag satt o amma insåg jag att jag kommer sakna det.
 
Han börjar bli så stor min pojke
Han äter i princip allt han fått prova, älskar mat. tjockis jajamen.
Han fick igår prova på rödspätta o potatis o änsålänge är den nog favoriten för guh va han åt.
 
Gåstolen är helt fantastisk och det är min paus i vardagen. han kan vara vid mig o packa upp o vika tvätt eller vad som så leker han fint i den, den låter o blinkar o ja han äter mest på den :P Han har börjat komma en bit bakåt, varjedag förflyttas han mer o mer, roligt.
 
Imorgon är det flyttstäd som gäller, inte alls peppad men det måste göras :( bläää
 
Jag är ensam hemma, Nic är på julbord, jag har blivit lovad en natt och morgon trotts allt, så jag ska bannemej försöka hålla mig uppe ikväll o mysa ner mig i soffan o titta på en film. Saknar Niclas just nu, lillen sover o d blir plötsligt ett gigatsikt hus o lite ensamt.
 
*Tänker på min fina mormor ♥*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0