14 Oktober

Vilken magisk datum, så mycket känslor. Så mycket förväntan lycka spänning rädsla och totalt kärlek.
En helt ny liten blivande människa har bäddat in sig i min livmoder ;P hehe och har gosat in sig för o växa sig stark. Det händer massor i min kropp.
 
Minns fortfarande, förra året, för exakt ett år sedan, då va den 14 oktober en söndag.
Hela familjen va hemma, Niclas och Tindra va redan uppe, jag hade sovmorgon men vaknade ändå hyffsat tidigt.
Alla som har varit med om denna väntan mellan Ägglossning och Beräknad mens vet att de dagarna är de absolut längsta i ens liv.
Vi va bara inne på dag tio, jag visste det va tidigt. Men vaknade på ett toppen humör med solen in genom fönstert. Jag låg o sög lite på karamellen, behövde gå på toa. Ska jag?! Hade ju lovat både mig själv, Nic Och Emelie att jag skulle vänta med testen (testoman här)
Men jag bara kände något speciellt, jag va så lycklig o lugn.
Jag fuskar o testar helt enkelt.
Jag smyger in på toa o lägger testet på handfatet, jag tittar o tittar o ja jag fattar inte om jag ser i syne eller vad det är frågan om men jag ser bannemej ett extra streck smyga fram, saaaaakta. Men det är där. Jag behöver inte ens vinkla på testet så pass starkt är det :D :D :D
Åhh jag minns exakt känslan, jag kallar på Niclas, KOOOOOOOOM han kommer in på toaletten o jag låser o säger ser du ser du SER DUUUU? haha han såg :)
 
 
Vår Plus som resulterade i Världens bästa Matheo ♥
 
Idag för ett år sedan började vår resa, tänk så mycket som har hänt :D
 
 
Jag älskar dig som jag aldrig älskat förr. Jag älskar att få följa dig, allt du lär dig, för varje dag. Se hur du älskar livet och är så nyfiken. Jag älskar att bara titta på dig o beundra dig för din perfektion. Måste säga högt till mig själv att du faktiskt är min son. Ditt leende värmer mig i alla stunder och jag sparar dina skratt i mitt hjärta. När du är ledsen vill jag göra allt för dig. Att få se dig växa och bli roligare o roligare för varje dag. Din utveckling är fantastisk. Att få känna hur du riktigt behöver mig och vill vara hos mig, jag är din trygghet jag är din. Din busiga blick. Ditt skratt ger mig gåshud. Du ger mig allt och mer där till. Du är min lille kämpe som jag ser på med stolthet. Du gör mig stolt varje dag.

Du är det bästa som som finns
 
Är så lycklig att det var just du som kom till oss


Kommentarer
Madeleine

Åh vilket gåshudsinlägg :-) Minns också det där... shit, där är verkligen två streck utan att jag behöver varken vinkla eller hålla nåt kritvitt bakom haha... Kram!

Svar: haha ja, har stått under fläkten o vinklat test o sett streck som inte Niclas tydligen sett :PVill dock säga att jag haft rätt alla gånger :D
Det mest fantastiska är ändå att de plusen vi fick är de som nu sitter fast klamrade på oss o aldrig vill vi ska gå :D De som är de absolut sötaste i världen. Åhh ja det är otrolig hela proccese med o göra barn :D
Johanna

2013-10-15 @ 07:57:12
URL: http://madeleinereinholdsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0