BVC 4 mån

Det var en ren slump att jag tog fram BVC boken idag vid lunch. Tur va d för idag hade vi visst kontroll som jag glömt skriva in.
Phu så jag o liten packade ihop vagnen o begav oss ut igen.
Tro d eller ej men han somnar på vägen dit OCH hem 

Ja ni kan inte ana hur jag njuter.

Dagens mått är

7170 gram
63 cm

Vår stora kille 😃 inte klokt va de växer. Fick lite längre samtal med BVC Malin idag kändes bra, hon är bra 😊

Fick Info om smakprovning ska bli så skoj o låta honom testa lite olika. Nu ska jag börja ge honom lite varje dag så han får smaka men framför allt lära sig den nya konsistensen. 😊


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0