Full rulle

Haft en riktigt härlig helg med min familj!
Även fått träffa fionaste mamma :)
 
Vi har fått packat o rensat en hel del, skönt för detta va sista helgen. Nästa helg är vi inte hemma o sen fåt vi nycklarna.
 
Så nu bor vi i ett lådkaos
 
Köket sätts in den 14 nov, 1 nov får vi nycklarna o börjar då riva ut kök golv o tapeter.
Taggad till tusen
 
Matheo har visat sig från sin bästa sida o skrattar så mitt hjärta slår volter.
Jag är hur blödig som helst o tårarna rinner ofta, galet.
 
 
Min lillegos.
Han är så underbar för han har börjat klappa så fint, han klappar oss i ansiktet o pratar lugnt o fint med en. Ler o bara myser.
Han har lätt till skratt :D
Han är super kittlen
Myror i brallorna
Älskar att stå upp
Blir super glad när han får fatt i sina leksaker
Älskar dricka vatten ur pipmuggen
Han gosar in huvudet i mamma, och när någon pratar med honom kan han bli lite blyg o vänder in huvudet i mammsen
Biter ganska hårt när han får in fingret i sin mun
Skrattar bäst på skötbordet
Verkligen älskar sångstunder
Han drar en i håret
Blir väldigt lessen när man lämnar rummet
Lycklig när pappa kommer hem från jobb
Fingrarna är som oftast i munnen


Och så mycket mer som händer varje dag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0