Höst promenad

Hösten e fantamej underbar. Luften är så frisk och ren.
Jag har inte varit bortskämd med promenader så jag vet ju verkligen hur det känns att vara låst i sitt hem.
Meeen M har äntligen börjat inse hur sköna dessa promenader är och jag njuter till fullo.
 
Dagen idag började med sovmorgon, den längsta nånsin för oss två :D vi gicvk upp 7.50 o då hade jag legat vaken i 20 min o bara morgnat mig :D fantastisk start.
 
Sen satte jag M i babysittern, där han nu älskar att sitta :D Han kan leka med någon leksak, eller leka o leka han stoppar den i munnen, kollar på mamma vad hon gör o snackar lite när man behöver det :D Räcker han ser mig så är han nöjd, lämnar jag dock rummet blir han lessen. Men såfort jag är tillbaka blir han så lycklig o sprallar med hela kroppen. Underbar känsla o veta jag har den effekten på honom
Medans han satt där fick jag vikt tvätten, sädat undan och dammsugat :D Sen va d dax för honom o sova, han tog en liten snabbis sen satt vi o lekte. Eftersom han bara sov en snabbis blev han snabbt trött igen så vi gick ut på vår promenad :D Han somnade efter ca 15 min, o under dessa 15 min låg han bara o titta...
(inga mer dömmande blickar från alla som går förbi en med en gråtande bebis)
 
Detta är så mycket wow faktor som det kan bli, ni anar inte.
 
Min bebis är FRI :D
 
Han blir bara lessen om han är uttåkad,hungrig eller trött. O allt är så lätt fixat, vi fattar oftast vad som är vad så nu är det inte mycket tårar från denna killen.
 
Lyckan är totalt. Han har inte längre ont, fattar ni?!
 
Den förbaskade hosatn ligger fortfarande o retar, dock mindre o mindre, jag börjar dock bli mäkta trött på hostan som stör hans sömn, när han äntligen sover så kommer hostan o vips e hans sömn störd o vi får hålla på i ca 40 min innan han fått ro igen, IBLAND somnar han om direkt.
Nätterna börjar ta ut sin rätt, men inatt fick jag sova bättre än på länge så jag känner mig duktigt utvilad idag :D Härligt. Tänk vad lite sovmorgon kan göra :D
 
Han är inne i ett språng så han har börjat vakna oftare på nätterna :/ suck..... äter var tredje timme igen, o jag som nyss fått in att äta en gång på natten... aja nya tag igen sen när han är redo.
 
Jag tycker dock det är så roligt att man märker hur han börjar verkligen bli extra glad när mamma eller pappa kommer.
Han är fortfarande lätt o lämna över till andra, o det funkar oftast kanon nu när han är vår goa glada älskling :D (bara det är en lättnad) men så när jag går förbi så skiner han upp o ja den känslan är obeskrivlig.
 
 
 
 
Du är verkligen den finaste jag sett, jag kan inte sluta förundras över hur perfekt du blev.
Du har tagit våra hjärtan med storm


Kommentarer
Josse

Härliga, söta och goa unge då!! Du Johanna, har du möjligtvis tid och lust att ses i nästa vecka eller veckan därpå? Hade varit hemskt kul att ses snart och catch up lite grann! :D

2013-10-07 @ 22:01:46
URL: http://joeeeee.spotlife.se
Anonym

Vilket litet charmtroll han är :-) Det här med att äta en stup i kvarten, tröttsamt.. Innan sov Charlie hela natten men inatt vaknade han 23:30, 2 och 4.. (tror jag haha) Måtte de komma in i de vanliga rutinerna snart... Kram

2013-10-08 @ 08:08:25
Madeleine Reinholdsson

Ja.. det var jag som skrev förra :-)

2013-10-08 @ 08:08:45
URL: http://madeleinereinholdsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0