spark i rumpan

Idag tog vi oss i kragen o har faktiskt fått lite saker gjort, fått ner hyllor och tavlor från väggen
Tindra har packat två lådor på sitt rum
och lite annat som är skönt o fått gjort.
 
Det är faktiskt bara två veckor kvar tills vi får nycklarna ju, galet. Man tänker det är så långt fram sen plötsligt är det ju här.
Vi ska dock inte flytta in förren köket är på plats.
 
Köket beställdes igår och kan bara säga jag har fjärilar i magen, kommer bli så grymt bra och snyggt.
 
Längtar tills jag ska få visa er bilder på hur det blir :)
 
Idag hade Tindra studiedag så jag har haft en heldag med båda barnen, och det har funkat kanon :D Nästan bättre, men jag är ju helt slut nu, så blir en filmkväll med mannen sen bums i sängen.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0