Utveckling pågår

Händer som sagt massor, vi verkar ha passerat en utvecklingsfas som va tuff för honom. Nätterna har varit katastroff i ca 5 veckor o jag har mått piss.
Vi har varit uppe  från varje timme till varannan samt han har varit så orolig från kl 3 o varit gnällig.
Inatt va andra natten med halleluja moment då han sov rekord från 20-03 o sen bara somnat om direkt igen.

Denna persen har knäckt mig så mycket att vi nu börjar introducera ersättning som kvällsmål, så småningom kommer jag börja trappa ner ammning, men på nått sätt är det svårt o slita sig för det är även en fantastisk grej o kunna amma. Väldigt bekvämt många gånger.

Lillen ska stå mest hela tiden eller så sitter han o gungar i mitt knä, Toker.

Allt åker in i munnen

Börjat fatta lite med o svälja, har gjort gröten lösare. Han är helt hopked på satsumas och älskar o få sutta på en klyfta, mer mer mer.
Men kommer nog dröja innan han får ordentlig kläm på o svälja maten o verkligen äta sig mätt

Han är en riktig mammagris mer än nånsin. 

Han älskar o röra en i ansiktet klappar o känner

Han blir fly förbannad när han inte får som han vill. Här om kvällen villa han ha tindras luva, tog den o drog den åt sig, men så reser sig tindra o luvan försvinner, halledar va lessen han blev o arg som ett litet bi.

Han får fram mer o olika ljud

Det bästa är fortfarande sångstund 

Han kramar o gosar in sitt huvud i mig när han är trött eller glad o busig (min favorit) mann smälter ju när hans små armar kommer runt ens hals.


Tuppar för denna sötheten





Kan hålla själv, helt otroligt hur snabbt han lär sig, jag blir mäktigt imponerad och överraskad varje dag


Första målet kvällseesättning


Äta på mamma är grejjer det





Kommentarer
Josse

Åh, han är ju såå fin Johanna!! :D Tror alla smälter för den där lilla gossen! ;) Kram!

Svar: haha du är ju för go gumman <3<3
Johanna

2013-10-29 @ 22:32:43
URL: http://joeeeee.spotlife.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0