Åhh jag är hopplös

Jaha då har jag klickat hem en åkpåse till min lille prins. Jag som reda hade en :/
Har spanat på denna hela tiden enda sedan han låg i magen.
Köpte den andra för det var ett klipp, fast som jag egentligen inte va helt 100 på.
 
Åhh inte direkt detta vi behövde just nu men jäklar va han kommer ligga gott i vagnen när snön faller :D
 
B.O.Z.Z åkpåse svart/vit
 
Jollyroom hade ett erbjudande jag inte kunde motstå. 995:- (1795:-)
 
Jag är mest glad men oxå lite lessen haha :P för det innebär mindre inredning till huset. Fast jag måste säga jag är rätt stolt ändå över hur vi lyckas leva snålt. Så nu ska jag försöka sälja den andra åkpåsen som faktiskt är sprillans ny :$
 
Men jag längtar plötsligt lite efter sittdelen o få gosa till den till M :D


Kommentarer
Therese

Det finns kanske någon i vänkretsen som kan tänkas köpa den :)

2013-09-27 @ 23:00:59
URL: http://thereseothyra.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0