Babysim premiär

Så kul detta va och jag är så glad för att vi bokade in oss på detta. Man va lite smått nervös om han skulle gilla det eller inte, men han njöt massor at flyta runt, på magen :P Han ville inte alls ligga på rygg.
 
Nästa vecka ska de redan dyka för första gången :P KUL haha hoppas Matheo oxå kommer tycka det.
 
Hoppas på o få med mig någon som kan filma under ytan när vi dyker ner med våra grabbar (M o V)
 
Vi hade fått till det helt perfekt med vila o mat innan det va dax o plumsa i :)
Badbrallorna är på gränse till för små, får nog införskaffa ett par nya.
 
Efter simmet så duschade vi, inte det lättaste då han ännu inte kan sitta själv men det gick :)
La sen ner honom på golvet så jag snabbt skulle kunna torka o ta på mig, haha tar två sek så somnar ungen på golvet. :P haha Han va heeeelt slut. Han bara fortsatte sova trotts jag lyfte o flyttade honom ett antal gånger innan han hamnade i vagnen. Sov gott i vagnen vaknade o gjorde en blöja sen sover han vidare. Han måååste snart vakna o vara hungrig, inte ätit sen 9.30 ju, fleeera timmar sedan.
 
 
 
 
Annars? Sitter o letar inspo till huset såklart :P
 
Vill bara besiktningen ska vara klar så att allt är helt säkert. Då jäklar och dax o ta tag i saker som säga upp internet byta adress m.m :D
 
4:e gången jag o Nic flyttar :P haha på lite mer än 2 år, haha jaja nu må det vara sista på LÄÄÄÄNGE
 
Vi är så trötta här hema nu, huvudet spinner rundor o går på helvarvhela tiden, inte mycket sömn...
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0