Glest

Oj va d blir många dagar mellan inläggen :/ Trist faktiskt.
 
Vi håller full rulle mest hela tiden o när d väl är lugnt kryper jag ner i soffan o njuter med lite candy crush :P haha
 
Matheo har nog passerat ett språng. För vår son är ENKEL O UNDERBAR.
i ett par dagar nu har han inte varit ett dugg kinkig, OCH (det bästa) man kan lägga ifrån sig honom när han somnar.
Han är underbar o lätt att ta med sig, jag kan nu även utan klump i magen lämna över honom till andra.
Denna känslan är så stor. Han mår verkligen bara bättre o bättre.
 
O ja jäklar va han utvecklas nu, riktigt sträcker sig efter saker han vill åt, kan inte helt förstå hur man greppar tag men ibland händer det. Men sitta o slå o banka på saker är lajbans.
 
Nu när han även är vaccinerad kan jag känna att jag lite mer vågar mig ut med honom o inte riskera de värsta sjukdommarna.
Imorron ska vi bannemej bege oss till öppna förskolan o kolla läget o se om där finns andra bebisar o mammor att umgås med.
 
 
Jag blir så överaskad över hur mycket man älskar honom,, varje dag tycks det bli mer känslor.
 
Vi jobbar hårt med att få in längre sovtid o mindre matpass på natten, fungerar rätt bra, inatt åt han bara en gång. Det är ju mitt mål.
 
Tanken är att när vi flyttar till huset ska han få börja sova i sitt egna rum (när det är färdigt) blir väl efter jul nångång. Hans rum kommer ligga mittemot vårt så det är bara en liten hall emellan. Men jag hoppas på o få lite mer sömn då jag ofta vaknar i onödan när han knorrar o vrider sig.
Vi får väl se hur det går o ta det som det kommer.
 
Vad händer mer? Flyttkartonger är hemma, jag borde börja packa lite smått :P Men det innebär här kommer bli rörigt o fula lådor överallt o d ger mig lite ångest. Sen tar allt 10 gånger längre tid med M i mitt liv så jag borde nog börja redan nu haha.
 
jaha vad händer med mitt kost o vikt? Ja det går neråt :) det är bra, dock tappa inspon sen jag blev sjuk. Men har gått ner 15 kg nu. :D
Det känns verkligen toppen.

Vi har börjat ha en mysdag i veckan nu, så då äter o dricker vi något gott. Dagen efter har jag kastat resterna, då vi faktiskt inte länsat påsen på chips :P förr tömde vi den på 15 min. ;)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0