Ingen tid, men i har haft dop :D

Tiden bara flyger förbi o jag känner verkligen jag inte hinner med bloggen. Men plötsligt så sliner jag in ;)
 
Vi hade dop i helgen
Helt fantastiskt blev det!
 
Är så nöjd med allt, verkligen hur nöjd som helst. Skojja inte om att man va helt slut i rutan igår kväll, jag tror jag däckade på 2 sek innan kl 21 :P
 
Matheo va lite lessen i kyrkan, tror inte han diggade o ha klänning :P Eller så kanske det berodde på värmen och för lite sömn ;) Jag vet inte hehe.
Gudmor kämpade tappert iallafall, inte lätt när någon annans bebis är lessen. Men det löste sig fint, han lugnade ner sig o tillslut hittade han en fin lampa att studera.
 
Han fick grymt fina presenter :D Asså han fick verkligen mer än vad jag nånsin trott.
Ska visa lite av gåvorna sen. Vi kan äntligen flytta tillbaka Tindra till sitt rum igen, golvet blev lagt idag. Ordning i hemmet igen :D Så när N kommer hem ska vi göra det fint i barnens rum.
Kliar i fingrarna på mig. Men tänkte jag ska ta bilder när allt är iordning.
 
Tindra va hur duktig som helst igår, trotts lite förkylning. Hjälsam och glad. Hon hjälpte prästen (Maud) att hälla upp dopvattnet :) Spännande. Sen fick även hon en liten gåva i form av sin första bibel av prästen :) Tindra är inte döpt så hon ade ingen sådan sen tidigare.
 
 
 
 
 
 
 
Jag och Niclas hade gjort 3 st hur fina smörgåstårtor som helst, men tror ni vi klickar en bild? Vi va faktiskt sämst på o använda vår kamera. Hoppas det finns andra som lyckats klicka lite bilder och kan skicka till oss. Speciellt i kyrkan, ex. när han får vatten på huvudet m.m Bara skicka dem är ni fina :)
Vera har redan skickat några till mig, Tack :)
 
Tack alla fina familj och vänner som kom och gjorde Matheos dag så fin.
 
Välkommen till livet min lilla älskling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0