Tack Farmor

Idag frågade jag Lotta om hon hade möjlighet att komma och ta en promenad med M så jag kunde få sova lite. Det ville hon mer än gärna o lyckades t.o.m komma lite tidigare.
Perfekt efter att han fått mat i sig o va go o glad. Iväg stack dem o hämtade storasyster o sen gick de på promenad och en liten shoppingtur :D
Jag fick sovit två timmar helt ostört (bästa på länge) va liksom Ingen hemma mer än jag.
När jag vaknar har älskling kommit hem från jobb och har hunnit röja undan så det är städat och fint.
Hem kommer farmor med barnen som får lite nya fina bra saker som vi behövde :D Han fick även två sparkdräkter, perfekt.
Tindris fick vantar och ett fint set med leggings och tunika.
 
Jag mår såååå bra nu, kan nog vara uppe en fredag kväll med min sambo :D Lagt mig innan 21 hela veckan.
 


Kommentarer
Therese

Jag sa ju att det va toppen att be nån gå ut med barnen en stund så att man får sova lite :)
Kram

Svar: det var helt underbart <3
Johanna

2013-09-27 @ 22:57:00
URL: http://thereseothyra.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0