Första natten

Helt på egen hand!
 
 
Här sov han inatt, åhh min duktigt gosse sov så gott. Jag va uppe o sprang o kollade till honom ett par gånger, jag vaknade för minsta lilla. Men det blir ju bättre med tiden, ska bara vänja sig. Plus vi ska sänka sängen ända ner ikväll vilket kommer göra jag känner mig tryggare att han inte skulle komma över.
Han vaknade egentligen bara en gång, alla de andra gångerna gjorde han bara läten i sömnen.
Ja en gång fick jag rätta till honom.
 
 
Vilken natt. O flera gånger vaknade jag o njöt av tanken att jag kunde hosta vända mig o ja allt som man nu ska göra på natten ;) utan av störa den lille :)
Även vi kunde ligga o prata innan vi släckte.
 
Förtsa natten va med andra ord super duper :D


Kommentarer
Josse

Åh vad fint och så härligt med en lugn och skön natt!! :D vi har lite mer problem på den fronten, vaknar alltid en gång mitt i och ska ammas till sömns och gärna ligga resten av natten mellan oss. Trångt och varmt! Haha

2014-04-09 @ 16:04:18
URL: http://joeeeee.spotlife.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0