Närmar oss månadens ÄL

3 Maj har jag enligt appen ÄL, men jag vet ju sedan förra gången att min ÄL kommer lite när som. Spännande o göra på detta vis, liksom inte ha full kontroll. Förra gången blev jag som besatt, och jag visste ju exakt när jag hade ÄL.
Denna gången tar vi det lugnare, änsålänge fuskar vi ju ;) Känns bra, känns spännande o inte veta. Vänta o se helt enkelt.
 
 
 
Matheo klappade i förrgår. Helt plötsligt möttes hans små små händer ♥ Men han har inte gjort om det sedan dess, men nu vet jag att han kan :D
 
Han är nu överallt och utforskar, upp upp upp, pilla pilla pilla. Han kommer ännu inte ner o blir mest frustrerad o arg när ingen kommer o hjälper honom :)
Min lille charmör som allt om oftast har ett leende på läpparna
 
Han har även sovit borta för första gången. Hos farmor och farfar, i lördes.
Gick kanon, han va en ängel, riktigt skönt o veta.
 
Jag är så stolt över honom.
 
Idag ska han till tandläkaren minsann, får väl se om han är sammarbetsvillig haha, två tänder o visa iallafall
 
 Vi hr bokat en fotografering den 4 maj, blir en ett års fotoigrafering.
 
han kasn stå och har bra balans, men tycker det är kul o falla, gaaah
 
när han äter o dricker säger han namnamnam


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0