1 Augusti

Och en ny månad är här :) en månad närmre mars ;)
Jag mår bara bra inget som utmärker sig.

Trött är jag men kan ju också bero på man börjat jobba.
Idag ska jG åka tåg, uniformen går precis på gränsen på verkligen på gränsen. Får byta till min älskade mamma uniform när vi gått ut med det. Men det är ju ett par veckor till o jag tror ärligt det kommer bli problem.
Magen är väldigt svullen. ;)

Lite kräftmys här hemma imorgon, med de bästa, längtar. Undrar om de kommer inse? 

Man vågar inte fråga, svullen tjock grAvid allt går hand i hand. Men jag ser ju vad man tänker.

Matheo min lille prins har börjat pussas med lite mer stängd mun, blir inget salovbad när vi pussas :) världens goaste, han är en riktig myskille.
Börjat kasta allt, kastar långt, trist när han får tag i saker man inte vill ska kastas eller om de kastas in i något, vojne vojne.
Pekar på många saker nu :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0