Ul

Nuförtiden får man endast ett ultraljud, skandal tycker jag. Med M gjorde vi fyra stycken.
Med denna smutsen blir det nog tre men då köper vi två.
Iallafall så köpte vi ett tidigt ul som vi ska på den 1/9 åhh va jag längtar. Bara få se vår lillsmurf. Drömmer så mycket om dig. Drömmer jag känner hur dina fötter drar o sparkar.
Längtar tills jag kan känna dig.
Känns som om magen tog ett skutt i förrgår.
Känner något tryck när jag sätter mig och hur skärpet trycker på. Kanske livmodern blivit så stor nu att den kommit över bäckenbenet. Vet inte men mer trångt blev det iallafall. Så igår drog jag på mig mamma jeans. Tack gode för dem.


Ihhh va vi längtar. 

Stora syster är stolt o längtar efter en till bebis. Hon klappar o kramar redan magen o visar sin oro genom att fråga om jag verkligen kan ligga på magen m.m hihi underbara unge.
Hon berättade för sina klass kompisar om sitt sommarminne. 1 att hon varit på Ystad djurpark, 2 att vi ska gå en till bebis, men det är hemligt så ingen får berätta ;) haha


Köpt vinterkläder till lillen, väntar med spänning att de ska komma. Hoppas de passar, detta med stl hmm. Skor får vänta för det är svårast. Han är välutrustad för dagis o januari iallafall.

Har målat två lager där uppe, två lager kvar. Ihhh börjar närma sig. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0