99 dagar

Då va vi nere på tvåsiffrigt. Den riktiga nedräkningen börjar dock vid vecka 30 :)

Har börjat känner ett enormt sug efter o boa till vår lilla dam. Häftigt det där.

Vill göra ett fint mysigt rum som bara är hennes, fast hon långt ifrån behöver det nu ;)
Ta upp en säng, bädda, tvätta kläder, bbväskan, bboutfit, skriva listor, förbereda, baka och städa. Ally detta har jag sånt sug efter o göra.

Shoppa såklart :) jag har nog lite lite problem. Meeeen troligen sista bebisen och ja då gäller det o njuta. Och det är precis vad jag gör. Snålade inte med M o snålar inte nu. Tycker ju det är så kul.




Denna klänningen hoppas jag på o hitta dagen hon döps. Ville så köpa den nu men går ju inte att gissa stl helt, 62/68 dumt om den inte passar så detta inte är en måndagsklänning.
Men verkligen såååååå fin


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0