Vecka 26


Nu börjar det verkligen växa här :)
Börjar ta emot när strumpor ska på.
Börjar bli svårt o dea in magen, vilket märks när man ska igenom trånga utrymmen o går sidleds för att bli mindre haha

Hon sparkar helt otroligt och jag tycker vi får så mysig kontakt, känns som om vi kommunicerar.

Saker fortsätter rulla in, ka. Inte låta bli. Tycker dock jag lyckad hålla mig till det som jag verkligen verkligen vill ha.
Ska snart göra en sammanställning hur vi ligger till i storlekarna.

Vi börjar äntligen bli friska här hemma 
Håller tummarna det håller nu över julledigheten.

Barnet är nu redan ca 31 cm långt. Tänk på att fostrets ålder hela tiden är 2 veckor yngre än graviditetsveckorna vi räknar. Fostrets ålder är nu därför egentligen 24 veckor.

Fostret reagerar på både ljud och ljus. Det kan också känna att någon stryker på magen. Kände du till att fostret tycker om musik?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0