Vår snöängel

 
 
 
 
Overallen är snäppet för liten så han kunde ju inte röra sig stackaren, än mindre sitta upp :P Så det gick ju inget vidare alls att åka pulka haha.
Men han fortsätter beundra snön genom fönstert o sprallar o pratar som en tok när vi står o tittar ut :)
 
Idag stack jag iväg o handlde lite mat till ikväll, när min fina Cati kommer (vuxenkväll med viiin) :D Så när jag kommer hem möts jag av en superglad pojke som kramas o kramas o kramas, tror jag vet vad jag har att vänta mig när jag kommer hem från jobb :D Oj va han snacka o gosade, min älskling.
 
Somsagt, idag blir min vuxenkväll :) Vi får se lite hur vi känner om vi är här hemma o dricker lite vin eller om vi går o sätter oss på ett ställe i stan med lite musik o nått gott o dricka <3

Ser iallafall massor fram emot detta ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0