2014

Är här :)
 
Oj vilket år vi har bakom oss. Måste vara världens bästa år :D
 
Första och absolut största är såklart att jag blivit mamma till världens finaste Matheo
 
 
 
 
 
 
En älskad ängel som gör oss så lyckliga och glada att vi får vara just hans mamma och pappa, och lillebror ♥
 
Ser fram emot o få följa allt du kommer lära dig och visa oss detta året min älskling, helt otroligt att du detta året kommer bli Ett år
 
Nummer två måste ju vara att vi blivit husägare
 
 
Min mamma hittade kärleke och flyttade till gbg, glad för henne, ledsen för oss såklart.
 
Vår mormor lämnade oss och flög iväg för att träffa morfar sin mamma och så många andra fina änglar
 
Mitt år har varit fyllt av glädje för det mesta, har en fantastisk familj, stor o härlig har den blivit, har de bästa vänner man kan ha, massa nya liv har fötts och jag älskar att följa dem alla.
 
Detta har varit det absolut bästa året man kan tänka sig, händelserikt är ju bara förnamnet.
 
Det häftigaste är förlossningen, helt klart. Jag är så mäkta stolt över mig själv, jag ser tillbaka med glädje kärlek styrka. Även om jag inte är lika peppad att göra om det så ser jag ändå fram emot att förhoppningsvis någon gång få föda en liten till. Men det tar vi om ett tag :) Kommer vara grymt iallafall.
Jag kan fortfarande känna hur jag riktigt älskar och prata om min förlossning. Vilken mäktig grej, är förjävla glad jag är kvinna och har fått uppleva detta.
Denna upplevelse bär jag förevigt med mig. Dagen då år son föddes 2013-06-04, 19.09
 
Vi började faktiskt året med att bjuda våra mammor på en resa till Egypten, har alltid varit en dröm att kunna ge min mamma en resa, det va nu eller aldrig kände jag då vi väntade en nykomling. Är så glad för att vi gjorde denna resan med våra familjer, måste göras om snart, perfekt start på året.
 
2013 - Ett år att minnas ♥


Kommentarer
Sandra

Vilket underbart år ni haft!! (Minus det lilla trista.) Blir svårslaget :)

2014-01-02 @ 21:33:18
URL: http://sssandras.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0