Nya tag!

Den degiga magen bara måste väck! Nu är det dax för nya tag. Bara denna förskylning som ska väck sen jäklar, taggad till tusen.
Ska faktiskt in o köpa lite snygga träningskläder sen ska jag igång.
 
Funderar starkt på att börja gymma, men är rädd för att jag gör som jag brukar och det är gå första gångerna, bli sjuk o sen sluta. Det är ju ganska dyret o gå o gymma.
 
Dock vill Jonna gärna gå med mig, kanske den sporren jag behöver?
 
Vi ska bli bätre på maten - vi behöver inspo så nu ska vi börja med några matkassar från citygross
 
Vi har nu slutat med allt sött, dricker enbart vatten kaffe och mjölk.
 
Nu kör vi, hejja hejja
 
matkasse
 
 


Kommentarer
Madeleine Reinholdsson

Vad konstigt.. jag beställde också matkasse idag, fast från Linas. Kände också att nä nu får det minsann vara bra :-) Håller tummarna att du lyckas. Imorgon ska jag ge mig på en ny joggingtur efter flera dagars vila.. usch.. känner redan hur jobbigt det kommer att vara. Men.. som du säger, heja heja.. Kram

Svar: haha vilket sammanträffande.. Du ligger dock flera steg före o kommit igång med löpning, jag latar mig o tar mina promenader fortfarande :P haha dock har jag gett mig ut på längre :) Så du peppar, tro mig :D TACK!
Johanna

2014-01-02 @ 23:13:51
URL: http://madeleinereinholdsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0