Släng släng släng

Vi har redan fyllt en hel hästtrasport med skräp, finns lite kvar och troligen kör Nic iväg med det idag :)
Man kan se trädgården igen, skööönt. o sen allt som står här lite överallt o inte är ivägen men fångar ögat o stökar till det ska väck :D
 
Igår målade jag alla kanternas i Ts rum, även runt fönster och dörr. Målade även taket, hua det va ju jobbigare än jag trodde :P hehe
Idag målar jag resten av väggarna.
Vi fick även ut hela mattan från hennes rum igår.. Nu börjar det som är roligt :D
Jag hoppas hoppas hoppas vi hinner bli helt klara o sätta in möblerna m.m innan hon kommer hem på fredag. Hade varit så skoj o kunna överasska henne ju.
Ihh fortfarande lite nervös över tapeten, även om jag tror det kommer bli häftigt. Men när andra säger de inte gillar tapeten blir man lite osäker. Men egentligen vad spelar det för roll vad andra tycker. Tindras rum, hon som ska älska det ju :) Hon hjälpte till o välja så hon gillar den.
 
Nu körde Nic iväg till Malmö för att hämta hem en säng som vi ska ha i gästrummet. Skönt o ha en säng o låna ut så vår gäst får sova riktigt gott här hemma :)
 
 
Det är detta rummet vi håller på med nu :)
Denna mattan va ett rent helvete o få bort, träningsvärk idag jajamen ;)


Kommentarer
Sandra

Åhhhh, vad kul att se vilket rum ni håller på med. Före och efterbilder är roligt att ha när man gör så stora förändringar som ni gör! Kommer man få se före och efter på det ni är klara med? Det man sett ser så fint ut, så jag är nyfiken 😉 kram

Svar: Ja jag kan sätta in en före och efter :D Ska bli lite bättre på det, inser nu jag inte visat vårt sovrum ännu :P Fast tror det är för detaljerna saknas så känns så opersonligt änsålänge. Men ska bättra mig :)
Hur mår du/ni? :) <3
Johanna

2014-01-19 @ 10:01:49
URL: http://sssandras.blogg.se
Catrin

Förstår inte varför ni ville ta bort mattan??? Det är ju den som gör hela rummet, samt lp-spelaren i förgunden ;)

2014-01-19 @ 22:02:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0