SnorUnge

Har haft tuffa dagar med massor av snor, helt täppt har stackarn varit. Han har haft ett par tuffa nätter, varav en kom han inte till ro alls utan fick somna på mig, han va sååå trött men vaknade om o om igen o huvudet bara slängde hit o dit.
Dumma dumma, det som va bra va att det stannade där, ingen feber eller något annat utan verkligen bara i näsan.
 
Nu vänder det och vi kan ut o lufta oss igen :)
 
Har köpt en pulka som vi hoppas kunna använda i helgen, ska bli skoj o se vad han tycker, han är såå nyfiken på snön. I vagnen hänger han ut o vill ha flingorna i ansiktet, o inomhus sprattlar han massor när vi står o tittar i fönstert :)
Äntligen fått köpt ordentliga vantar och tossar till honom, inte en dag för sent.
 
 
Köpte det begagnat och är som nya :D Känns bra när man gör lite klipp.
Jag som annars är så känslig med begagnat har ändå börjat få till det, även om jag har mina gränser. Men som detta är ju inget som slits i dagsläget så detta va ett toppen köp.
 
Samma med pulkan, köpte jag och för en billig peng :D
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0