BIM +2

Nedräkningen har börjat ;) haha 
Tänk att vi är gravida, svårt o greppa.

Så snabbt man glömmer hur det va förra gången, grymt tacksam för allt jag skrivit i denna bloggen.
Ändå känns det inte som om det va så längesedan vi gjorde detta med M.

Det slår mig att en förlossning väntar! Hur häftigt o så det än är så AJ haha
Men samtidigt längtar jag.
Jag är konstant hungrig vilket inte känns så kul då jag redan är överviktig. Må jag ha bättre karaktär denna gången.

Just nu växer det för fulla muggar i magen, hur häftigt är inte det då? 
Hcg stiger och det gör mig lite tryggare.



Snart ringa bm!
Meddela jobb att de kan avvakta med all utbildning kanske
Jag kommer gå hem igen om ett halvår :)

Längtar o få berätta vår nyhet! Vår älskade lilla mars bebis <3




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0