PLUSS!

Då var det dax att ta tag i denna igen :D wow!
Trodde inte alls det tagit sig denna månaden, men när jag tänker efter påminner det väldigt mycket om början med Matheo.
 
Imorse fick vi vår första riktigt sovmorgon, 8.40 vaknade båda kidsen. jag låg o mös en stund i sängen för att hämta ni M när han började kalla. där låg vi alla fyra. Jag velade om jag skulle gå upp o testa eller vänta.
BIM- 3 idag.
 
Men med en sådan mysig morgon va jag ju bara tvungen att testa.
 
Där satt jag o synade testet, va näras på o slänga det när jag sitter o vänder o vrider på det ser jag en skugga. Tror jag ser i syne, men skuggan blir starkare o starkare. Jodå ;) Där kommer plusset. JÖSSES vi är ju gravida <3
 
 
 
BF 23 Mars ♥
 
Detta är så spännande och läskigt på en o samma gång....
 
Symtom:
Har gråtit och varit deppig
Kortstubin
Finnar
Hjärtklappning (det som fick mig att undra lite extra)
molvärk (inte så mycket men visst känner jag)
Doftkänslig (Gamalt kaffe gav mig lite rysning häromdagen)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0