Sovrutiner

Vi har nu börjat köra fem minuters metoden. Man har kvällsrutin, går o lägger ner honom, säger gonatt, o går ut. Går in efter 5 min o säger gonatt o ut igen.

Först kvällen körde jag o gjorde frl genom att stanna kvar i rummet o sen lägga ner honom , tog ca 50 min

Kväll två tog 15 min , Niclas

Kväll tre tog 3 min, Niclas.

Detta verkar funka galant. Ihh
Ikväll somnade han 19.30 o det va ett par månader sedan han somnade innan 20.00


Vår duktige store gosse.

Innan detta har han somnat i min famn eller om vi hållet ner honom i sängen.
En lång o jobbig process på hans vilkor.

Vi försöker nu att han endast sover middag en gång om dagen annars är han så pigg om kvällarna



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0